Ahum even haarlem, denk het niet, ik denk dat de 419 heeeeel ver achteraan kan sluiten op de werkvoorraad zware schades die nog over het land verdeelt staan, dan even speculaas dan zou hij pas over een jaar of twee misschien aan de beurt zijn. Vul de rest zelf in en kleur de plaatjes.
Je ziet dat de 273 ook heel snel Haarlem binnen kon, kopschade en behoorlijke schade aan de gemeenschappelijke oplegging van de bakken.Dus niets is onmogelijk.
De 273 is dacht ik alleen de schade opgenomen (wat ook voor verzekering nodig is) Ik heb nog nergens gelezen dat men al met herstel is begonnen...
Zoals Henk al zei hebben ze ook in Tilburg ervaring in schades. Daarnaast zit echter een project voor werklozen. Mogen jullie raden wat die daar doen.Juist, museummateriaal opknappen!! Daar zijn al meerdere stellen voor het Spoorwegmuseum opgeknapt!Lijkt mij een goede optie om daar de 419 te stallen. Gaat dan mogelijk wel wat langer duren als bij NedTrain, maar de start wordt eerder gemaakt.
er is nog steeds niet besloten of men aan de 273 echt gaat beginnen nu de schade groter is als op het eerste moment leek, er liep deze week ook weer een VIRM binnen met schade, en dat gaat dan weer voor, er zijn nog meer schade's die snel binnen waren maar er nu ondertussen ook al twee jaar staan, en tilburg loopt langzaam af (sluiting).
Klopt wan Johnny zegt virmen gaan nu eenmaal voor alle ander materieel kwa schade afhandeling wat er verder met de 419 gaat gebeuren is bekend na de opname dus t is en blijft speculeren op dit moment over hoe en wat verder.