Denk echter wel dat iedereen , die hier zo van slag door is geraakt, al wat euro's hebben overgemaakt aan de 419 Club, toch???
Tuurlijk kunnen ze de schade repareren, de vraag is wie het gaat betalen......
Dat dacht ik ook al MarcelIk had toen de aanrijding van de 2 plan V stellen in Maastricht gezien.En de neuzen hadden practisch alleen maar een forse deuk er in.Maar de schade aan de bakken was iets erger, die waren compleet krom getrokken.En een bak was zelfs in het midden wat verkreukeld.En mijn vermoeden is dat als deze bak, de neus al tot zo ver in puin heeft liggen, dat de inwendige schade ook aanzienlijk kan zijn.Jos.
En wel erg voorbarig om het stel nu al af te schrijven hoor. Weleens gezien wat ze in Haarlem allemaal al hersteld hebben aan schades? Tot aan compleet verkreukelde of dubbelgevouwen bakken aan toe... dan is een nieuw neusje op een stelletje Mat'64 (en de rest van de schade natuurlijk...) echt niet zoveel werk.
En mijn vermoeden is dat als deze bak, de neus al tot zo ver in puin heeft liggen, dat de inwendige schade ook aanzienlijk kan zijn.Jos.