Hoop voor je dat er in de winkel bij jou in de buurt ook nog 1 staat, want hier waren ze binnen 1week door de voorraad heen Groet,Raymond
De modellen van het 1e foto behalve de 1845 zijn van het laste week, de andere dingen op het foto zijn ook nieuw maar OT
En een iMac én een iPod Touch van Sinterklaas?
HalloVandaag op "knusse" beurs van de THCA geweest en daar wat nieuwe aanwinstjes voor een klein prijsje aangeschaftM**** ICR (met de goede ramen) was bedoeld voor deHvH-Warszawa Express, maar deze 1:100 is tochgeen gezicht in een stam met alleen maar 1:87(dus het zal toch een LS variant moeten worden)klikken wordt groterGroet
Even een ander kleurtje op mijn baan. Met dank aan vrouwtje Sint. Groet JaapDie man met die hond is op zoek naar de juiste koppelingen.
Ik wist niet dat ICR in de HvH-Warschau Express heeft meegereden. Heb je toevallig foto's hiervan? Of een treinsamenstelling?Cornelis
Even een ander kleurtje op mijn baan. Met dank aan vrouwtje Sint.
Gisteren is de Sint langs geweest. Hij bracht verschillende Roco DB wagons (waaronder 2 bouwpakkettten) en de Faller Marienschacht. De laatste is een mooie aanvulling voor het mijnterrein (in aanbouw) van Schwarzfelsen waar nu de Faller Grube Fortuna staat.groeten,Julien