Is de 2de maal op rij dat ik me niet als klant voel bij Hunerbein, waar je blijkbaar vereerd moet zijn als je iets mag kopen bij hun. Spendeer mijn geld wel bij iemand anders. Peter
Set 66016, nu op veel plaatsen in de dump. Als je deze wagens nog niet hebt: kopen! Zijn mooie dingen!
tijdperk??....3?? mooie karretjes
Binnenkort mijn Bachmanns NS 4300 verfraaien.Stephan.
Na 10 minuten waarbij door hun wel diverse andere mensen werden geholpen en ik straal genegeerd werd, hield ik het voor bekeken en ben ik de winkel uitgegaan.
Hier hadden mijn nieuwe aanwinsten kunnen staan Zat in Trier vandaag en speciaal doorgereden naar Hunerbein in Aken om wat Uhlenbrock servo's en een servodecoder te kopen samen met nog een 2 tal ICE 1 wagons van Fleischmann en wat messing profiel.Toen ik aan de kassa vroeg om men mij even verder kon helpen kreeg ik het antwoord dat ik maar iemand achter in de winkel moest zoeken daar dit niet hun rayon was. Ze hadden het blijkbaar te druk met kletsen. Achter in de winkel was uiteraard niemand te vinden. Na 10 minuten waarbij door hun wel diverse andere mensen werden geholpen en ik straal genegeerd werd, hield ik het voor bekeken en ben ik de winkel uitgegaan. Zoiets nog niet vaak meegemaakt . Is de 2de maal op rij dat ik me niet als klant voel bij Hunerbein, waar je blijkbaar vereerd moet zijn als je iets mag kopen bij hun. Spendeer mijn geld wel bij iemand anders. Wel jammer van mijn Uhlebrock servo's want zijn hier in Belgie weer bijna niet aan te raken.Helaas dus geen prentjes van nieuwe aanwinsten... Wel een rotervaring rijkerPeter
PS: Zouden ze 'Fallen Sie mal in die Scheisse' begrijpen?