Met VW's? Kan dat kloppen?
Wie zei er dat er wagens op stonden?
Gisteren gekocht en er erg blij mee.Een Roco DRG baureihe 16, maar eigenlijk natuurlijk een oostenrijkse stoomloc baureihe 310. Een prachtige loc, alleen om de decoder in te bouwen moet je zowat de hele loc slopen.In de beschrijving staat namelijk niet waar de snitstelle zit. Eerst in de tender gekeken, maar daar zit ie dus niet.Het blijkt in de ketel te zitten, maar dat houd in dat je de hele loc moet slopen.Maar ja, het is de moeite waard, de loc rijdt goed, dus ben ik weer een blij man... Groeten richard
Gisteren de boekenkast weer aangevuld
NS 2298 en 2334 rangeren een deel van trein 760913 Ahg-Ww uit in Doetinchem, 20 mei 1986 (opname: wijlen C. Vaes)
Toevallig een idee welk tijdperk die past (revisiedatum ofzo?)?Rond 1983/4 reed zulk spul wel mee in de goederentrein naar Doetinchem, dus als het daarin past...
Hé, die 2334 heeft er geen vishaak opzitten!
Ik heb wat "gewonnen" op eBay.de. Een heuse Lilliput Diesellok van de Dortmunder Eisenbahn, voor minder dan €50,-.Het onderstel van het ding gaat dienen als onderstel voor NS 2008 van Mesu Models. De kap, euh... geen idee nog. die bewaar ik wel, kan ik vast nog wel een keer wat mee. Groeten,Edsko