De logica daar achter is waarschijnlijk dat je zo beschermd bent tegen passerende treinen en verder gaat men er waarschijnlijk vanuit dat je je wel vasthoudtaan de reling om niet in het onderliggende ravijn te vallen... mvg,Gert (die voor geen geld over zo'n brug zou lopen)
Vandaag een speciaal model in ontvangst genomen.Een tweetal foto`s staan op mijn blog.http://spoor50.blogspot.com/Het is een prachtig model wat een aanwinst is voor mijn verzameling.Uiteraard zien de kenners dat er 1 ding niet is aangepast , maar dat neem ik voor lief.Grts,Dennis
Toch niet Gert, het gaat hier over de reling die meeloopt met het boogsegment ONDER de brug. Dit is een dienstloopbrug voor onderhoudt etc en niet toegankelijk voor normale mensen. Het officiele wandelpad gaat OVER het brugdek en is keurig langs beiden kanten van een reling voorzien. En dat valt best mee
Vandaag een speciaal model in ontvangst genomen.Een tweetal foto`s staan op mijn blog.http://spoor50.blogspot.com/
HoiIk heb ook weer eens iets in elkaar geflanst op een roco basis.Bart
Ik heb een uitstapje gemaakt van Nederlands naar Amerikaans.Weliswaar eenmalig. Deze lok kwam ik een maand geleden tegen op Marktplaats. En heb deze door zijn aparte voorkomen gekocht.Het type is een Elektrische GE E33 van de Virginian Railways uit de Spectrum series van Bachmann, en reeds gereed gemaakt om gedigitaliseerd te worden.In het grootbedrijf trok zij (meestal met 3 loks als trekkracht) lange speciale Cokestreinen van Southern West Virginia naar de haven van Hampton Roads.{knip}Jeroen
Dennis schreef:Ha die komt mij wel heul bekend voor! Mooie aanwinst Dennis. Ik heb ze alle 4 mogen bewonderen waaronder ook de geweatherde uitvoering.Veel plezier met je nieuwe aanwinst!Jeroen