2x Blueline by Broadway Limited DC soundlocs. EMD SD9 Penn Central. Ik ga ze misschien omspuiten naar Burlington blackbirds.Dit zijn mijn eerste soundlocs, en wat is dat grappig zeg, maar niet meer dan dat. Ik zou er stapel dol van worden om de hele tijd met zo'n jankend ding te rijden. Eens kijken of we dat geluid kunnen versterken onder de baan.Het werkt dus op gelijkspanning, geen dcc dus. Het start-up gebeuren gaat door de trafo langzaam open te draaien. Daarna loopt ie stationair en hoor je af en toe geluiden van de compressor, afblazen, vullen en nog wat, lollig. De verlichting gaat aan in de cabine en de seinen gaan gedimd aan. Geef je daarna echt gas, dan komt de motor los en gaan de seinen op volle sterkte branden. Verminder je weer het voltage, hoor je de remmen en als je ver genoeg terug gaat, sluit ook de motor af. Hehe, lekker stil... Nee, best leuk 2 van die dingen voor 180 euro alles bij elkaar...
Mijn Vriendin had naar mijn winkelier gebellt met de vraag naar een nederlandse noviteit welke ik nooit heb bestellt, voor de verassing...Een nu ben ik begonnen met NS modelen 1:93,5 maar goed wil ik het best van maaken....
Nou Bernd, om je toch al behoorlijk goede Nederlands nog verder te brengen het volgende spreekwoord: 'Een gegeven paard mag je niet in de bek kijken'.
Zo Biem, even bij Jan langs geweest?
... ... Ik kon het niet laten haar te laten staan. ...
De eerste blauwe met reclamebanen is binnen!Artitec Plan W.Op de ietwat rommelige clubbaan, achter de Lima 1314. Nu wachten op de E-tjes.