Alleen nu al een trappetje afgebroken tijdens het openmaken om er poppetjes in te doen
Mijn nieuwste aanwinst: het boek "Cargo per spoor 2008".Heb het even ingekeken, prachtig boek!Krijg nu al spijt dat ik het boek van 2007 niet gekocht heb en dat is uitverkocht heb ik begrepen Koen
Oke, het zijn dus inderdaag gewoon Pruisische bakken die na WOII in Italië zijn achtergebleven. Ze zullen er inderdaad wel zijn geweest, maar ik heb er nog nooit een foto van gezien. Ik denk dat je beter achter écht Italiaanse bakken aankunt. Centoporte betekent trouwens '100 deuren'.Voor een leuk Italiaans treintje;Tipo '36 bijvoorbeeld; Klik. Een andere leuke optie is de Centoporte van Roco of ACME. Ik denk dat je deze ook heel leuk gecombineerd kunt laten rijden. Een andere mogelijkheid zijn de Corbellini rijtuigen van ACME of Rivarossi. Ik moet wel bekennen dat ik van de Corbellini rijtuigen veel minder weet, en niet helemaal precies weet waar ze ingezet zijn en zo. Maar goed, je kunt nu leuk een treintje samenstellen .Groetjes,Ernst-Jan