Nou, mijn Artitec plan W heeft scheve koppelingshouders, waardoor het rijtuig steeds ontkoppelt op een hele lichte helling op mijn baan... Daarom staat het rijtuig momenteel op een zijspoor. En dat voor 54,90 euro! :-|Verder denk ik niet dat men de Artitec plan W kan vergelijken met de LSM ICR! Het zijn totaal verschillende rijtuigen en waarom zou het spuitwerk bij de plan W van LSM slecht zijn of zouden er al bij voorbaat onderdelen af vallen? Ik wacht lekker af tot het LSM model in de winkel ligt. Pas dan (en alleen dan) kunnen we een echte goede en eerlijke vergelijking houden. Nu is het slechts appels met peren vergelijken. Feit is wel dat de huidige 3D-tekeningen er al prima uitzien!(Ik heb die ICR trapjes trouwens gewoon ff vastgezet met een druppeltje lijm...)
Nou, mijn Artitec plan W heeft scheve koppelingshouders, waardoor het rijtuig steeds ontkoppelt op een hele lichte helling op mijn baan... Daarom staat het rijtuig momenteel op een zijspoor. En dat voor 54,90 euro! :-|
En je kan prima vergelijken waarom niet ? Omdat het een iets ander modelletje is kun je niet de kwaliteit van de lak vergelijken ? of hoe hij rijdt ? We hebben het niet over een 2 assig lokje tegen een treinstel met 16 assen ? Het zijn allebei 4 assige rijtuigen met 2 draaistellen, allebei vrijwel even lang. Dus dat begrijp ik niet, ik zie niet in waarom je niet kan vergelijken?
Als er iets mis met je rijtuig dan moet je er mee terug naar de winkel waar je 'm gekocht hebt (dat heet 'garantie'). Mocht het euvel evenwel komen omdat je zelf wat hebt lopen frutten aan het rijtuig, dan moet je hier niet gaan klagen, want dan is het 'eigen schuld dikke bult'...
Hmm dat word dus mixen en matchen.... want ik zie tov de Artitec zowel plus- als minpunten, afgaande op deze foto.
Wat mij opvalt op de foto's is dat de loopplanken bij de deuren los op gezet zijn en je kunt er doorheen kijken Met Vriendelijke Groet, Salvador.
Wat zijn de plus en min punten dan JAB van Ree. Laat ons niet in het ongewisse!Groet, Marc