Ook in Zwitserland worden er sneller vragen gesteld, maar of het daar nog mag weet ik niet.
In Grenoble zijn 2 reisgenoten van mij meegenomen door de spoorwegpolitie, het komt dus heus wel voor.
Of ze moeten geflitst hebben en/of een statief gebruikt, en dat dan zonder toestemming van de stationschef.Daarbij, wie wil er nu in Grenoble gaan spotten?
maar probeer eens uit, wie weet zetten ze jezelf wel op de foto
Vind je? Misschien is het wel omdat 25 kV mij de kriebels bezorgt of omdat het station erg betonnig is (of omdat de gendarmerie net een charge ging uitvoeren op een groep studenten) maar ik ben niet zo'n fan van Grenoble...de stad is overigens wel gezellig.
Ps: Een gepast brutaal maar vriendelijk persoon heeft de halve wereld. Dus mag er al gauw wat.Gr Arnout.
Ja en dat hebben o.a. we allemaal te danken aan tweede "Pearl Harbour" op 11/09, bedankt mr Bush!!
Is het je ooit opgevallen dat ze in Frankrijk geen gesloten vuilnisbakken op stations hebben? Toen ik in 1998 met de trein in Frankrijk op vakantie ging, hadden ze zelfs lage kartonnen dozen als vuilnisbak.
Zoals ik al eerder opgemerkt heb, is terrorisme niet iets dat eind 2001 opeens opdook.
Zoals ik al eerder opgemerkt heb, is terrorisme niet iets dat eind 2001 opeens opdook. Gelieve dat in de gaten te houden voordat je allerlei opmerkingen maakt.- Peter