Zijn de overige berichten dan zoveel zinvoller?Wat is in vedesnaam nuttig speculeren? Tot nut van de campagne van Artitec?
Dus volgens ons na veel bier.....geelbander
misschien kunnen we eens vragen naar de KLEUR van het "ding"geel??groen??bruin??blauw??wat hebben we nog meer voor kleuren gezien op de baan??eric
Ik heb niet het héle draadje gelezen, maar die geelbander was al eens door Roco uitgebracht, dus het eindelijk begrijp ik niet zo goed
Je gaat vast door voor de koelkast, nu maar hopen dat er ook nog een lekker stukkie kaas in ligt...Speculaas hebben we weer genoeg gehad de afgelopen weken.
O ja en wat die koelkast betreft: wel op tijd de roosters schoonmaken hoor!Artitec verdient een dikke pluim dat ze luisteren naar de hobbyisten. Dat Beneluxspoor daarbij een ultiem medium is, is al vaker gebleken.We zullen het zien in Neurenberg, al die stuk voor stuk goede modellen.
Ik had net toevallig Artitec aan de lijn en van hen hoorde ik dat de verrassing in 7 verschillende kleuren komt!!! Ra, ra wat wordt het nu??Ted
eigenlijk dus meer voor een Goede Wagen....
Je gaat vast door voor de koelkast, nu maar hopen dat er ook nog een lekker stukkie kaas in ligt...