Doel:€250.00
Donaties:€88.00

Per saldo:€-162.00

Steun ons nu!

Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025

Vacature: secretaris bestuur
Algemeen

De stichting

Recente berichten

Wat was jullie allereerste loc? door TonM
Vandaag om 18:03:52
Site DTS Modelspoor uit Ermelo doet het (bij mij) niet meer... door wob
Vandaag om 18:00:53
booster vraag door Dirk
Vandaag om 17:58:30
MoBaBro.de door henk
Vandaag om 17:54:00
Trix DXI van DC naar AC door wob
Vandaag om 17:50:58
NS Gabs gesloten wagen van Klein Modellbahn door Tedo
Vandaag om 17:45:40
Ervaringen met veilingsites enzo (Marktplaats, Ebay, Catawiki, etc). door Tedo
Vandaag om 17:41:37
De overeenkomst tussen een Ovaalramer en een Motorpost. door FritsT
Vandaag om 17:37:38
N-Wagen; Brawa, ESU of Piko door wob
Vandaag om 17:30:20
Station Arnhem jaren '80' door Niels B
Vandaag om 17:26:13
Aanbrengen van (kleine) nummerplaten en dergelijke door Ferdinand Bogman
Vandaag om 17:03:47
US diorama in H0 door Frank 123
Vandaag om 16:59:19
Mallnitzer Tauernbahnstrecke ÖBB N Spoor door Schachbrett
Vandaag om 16:57:56
Bauarbeiten im gange door 741230
Vandaag om 16:20:35
Da's Daz 2 door Huup
Vandaag om 16:09:31
DE II van DKM opnieuw bedraden. door Pauldg
Vandaag om 15:42:46
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)... door Arjan6511
Vandaag om 15:40:38
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw door Joz
Vandaag om 14:16:04
Verwijderen van het nummer op Roco 1631 – tips gezocht door Roelof R
Vandaag om 13:00:46
Vijfhuis (v.h. Frotterdam) door Benelux795
Vandaag om 12:57:32
Nederland jaren 50 op basis van mijn roots door Montanbahn
Vandaag om 12:25:04
Molenbaan (werktitel) door ruudns
Vandaag om 12:13:25
De IJmuider spoorlijn - korte geschiedenis en plaatjes door Vislijn
Vandaag om 11:33:28
Het einde van de RhB- Chiavenna Stazione Merci door Hollandserhbfan
Vandaag om 10:29:58
Schwarzburg-Neuffen-Bahn door Ronald Halma
Vandaag om 10:13:57
Terugverende koppeling door Klaas Zondervan
Vandaag om 09:05:05
Schets Weistra regeling met arduino UNO door bask185
Vandaag om 08:21:30
Liliput karwendel expres onderdelen door Stefan88
04 August 2025, 23:10:39
Onlangs gespot - gefotografeerd, de foto's door GerardvV
04 August 2025, 22:31:17
Artikelen over de CIWL in Spoorwegjournaal door nighttrain1
04 August 2025, 22:30:14

Auteur Topic: Visser in goes ruimt gelijkstroom op.  (gelezen 4786 keer)

Post49

• Offline Offline
  • NS Tijdperk II-B / III-A&B Vlaardingen
Re: Visser in goes ruimt gelijkstroom op.
« Reactie #15 Gepost op: 20 December 2008, 01:16:23 »
Alleen bedoeld voor serieus geinteresseerden.

Het feit dat de treinenafdeling van Visser Top One Toys te Goes idd lett. klein is weerhoud mij er niet van om er zaken mee te doen. Ongeacht het feit dat er enkele forumleden zijn die dat om die reden juist niet doen. Ik woon nou ruim 23 jaar in Goes en ben altijd keurig geholpen maar dat men om bedrijfseconomische redenen niet alles aan de grote klok hangt lijkt mij volkomen terecht. Ik ben er net nog geweest en al het recent uitgebrachte nederlandsche materieel (gelijkstroom) is niet in de uitverkoop (behalve dan de 1300-en). Het Matrix-spul ook niet. Ik trek daar mijn conceclusies ::) uit en wil niet mee doen aan allerlei insinuaties. Kom gerust langs als ik morgen ben geweest ;D want ik heb nog meer leuks gezien voor weinug ;D!

Erik, Goes.
Een goeie knoeiert is nog altijd een halve vakman!

daan2353

• Offline Offline
  • 009, da's pas fijn.
    • h0e bregenzer waldbahn
« Reactie #16 Gepost op: 20 December 2008, 08:41:20 »
@Erik,
Het is zeker niet mijn bedoeling om allerlei praatjes de wereld in te helpen.
Wil alleen de koopjes doorgeven en de reden dat die koopjes er zijn. Ik hoop dat er, na de verbouwing, in ieder geval nog trix te koop zal zijn omdat ik met märklin niks kan beginnen, maar dat is enkel een persoonlijke reden.
Verder ben ik er altijd netjes geholpen en heb ik met plezier rondgestruint in het winkeltje. Ondanks dat het een piepklein afdelinkje was, lag er van alle merken wat (zelfs wagonnetjes van Kleinbahn) en was er vrij veel keus. Weliswaar niet zo strak en clean als de winkel in m'burg, maar ik vind juist het snuffelen en zoeken leuk en dat kan in middelburg niet. Persoonlijk vind ik het dus jammer dat de met een schoenlepel ingerichte treinafdeling er straks niet meer is..

barry1972

• Offline Offline
  • A-C
« Reactie #17 Gepost op: 20 December 2008, 18:19:12 »
Uhhh. Waarom niet precies? Omdat SK niet vaak genoeg bij Visser top1toys komt? Of omdat de modeltreinafdeling van Visser te klein is? of....? ;D

Ik heb het een beetje verkeerd opgeschreven  ;D

En daarom probeer ik zo min mogelijk te reageren op sommige reactie's betreffend 3-rail.  (of zo iets bedoel ik  geloof ik  :-X )

Ik kom ook zelden in goes meest bestel ik via internet bij andere winkels.
Ritje naar de overkant is duurder dan iets laten opsturen.
Maar vind het wel fijn dat als ik met mijn gezin in goes ben , er ook voor mij iets te "shoppen" is  ;)

Maar zijn er nu wel of geen aanbiedingen?
Ik zal nog eens op de sit kijken.....

hoefhaan

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: 20 December 2008, 19:58:04 »
Dan moet ik maar eens na gaan vragen of hij uberhaupt nieuwe gelijkstroommodellen nog gaat leveren, ik heb daar de langverwachte en veel besproken IRM in bestelling staan...

Ik ga in ieder geval eens even kijken...

Reinier Z.

• Offline Offline
« Reactie #19 Gepost op: 24 December 2008, 17:34:05 »
Ik ben zojuist nog even bij Visser geweest en heb tussen de aanbiedingen gesnuffeld. Sommige aanbiedingen zijn niet zo spectaculair, maar er zijn toch ook echte opruimprijzen bij. Ik heb er niets gekocht, omdat ik alles waar m'n interesse naar uitgaat al heb. Maar een aantal kennissen heeft toch leuke dingen ingeslagen. Turquoise plan D's voor E 15,-, Piko coupérijtuigen voor 't zelfde bedrag, dat soort werk. Leuke Marklinsetjes en in de rommelbak zelfs een aantal Lima- en Kleinbahnwagentjes voor E 5,-, nieuw in doosje.

Ook heb ik een tijdje met Visser staan praten, en hij verzekerde me dat gelijkstroom blijft, maar alleen het Nederlandse spul houdt hij in voorraad. Buitenlandse gelijkstroommodellen worden leverbaar op bestelling. Dus het toekomstige assortiment wordt Marklin compleet en gelijkstroom alleen Nederlands. De modelspoorafdeling verhuist naar een ander deel van de zaak. Marklin komt in Marklinvitrines te staan (shop-in-shop).
Reinier

hoefhaan

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: 24 December 2008, 17:38:51 »
Ik kon me ook al haast niet voorstellen dat hij het NL materiaal zou opruimen. Hij is de enige in zeeland die dat levert, behalve nog een M-shop in Middelburg, die eens een enkele roco heeft staan.
Visser is een betrouwbare aanbieder, die veel van het aanbod weet. Kortom, de moeite om eens mee in gesprek te raken.

Heeft hij nog leuk NS materiaal staan in de opruiming? Iemand bijvoorbeeld prijzen gezien van een roco gele sik of iets dergelijks?
Toch maar eens gaan kijken, kan goed als je in Goes werkt.

Steef

• Offline Offline
« Reactie #21 Gepost op: 24 December 2008, 18:07:31 »
De Nederlandse Roco-locs zijn niet in de aanbieding, buiten de 15% korting die je krijgt. Het aanbod is niet enorm groot, een gele sik heb ik niet gezien. Wel zijn een aantal buitenlandse locs van Roco sterk afgeprijsd, daarvoor zul je zelf moeten gaan kijken.
Verder gaat al het niet-Marklin materieel voor goede prijzen de deur uit. Gisteren lagen er nog zo'n 7 stuks Piko NS-coupérijtuig voor €15,- en bijvoorbeeld de Roco Nederlandse platte wagens met tank, ook voor dat bedrag. Verder wat gevarieerd spul. Of het er na de Kerst nog is, kan ik je niet vertellen, daarvoor moet je zelf langs gaan.

btraornsuhobcd

• Offline Offline
« Reactie #22 Gepost op: 24 December 2008, 18:24:59 »
Ik heb dezelfde dag nog enkele coupérijtuigen meegenomen. Verwacht niet dat ze nog veel op voorraad hebben. ;D

hoefhaan

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: 24 December 2008, 19:12:19 »
Aha, dus jullie hebben die zaak al geplunderd voordat ik er ook nog maar kon gaan kijken ;D ;D ;D

Ik weet het nog niet, ik ben nog maar naar enkele specifieke dingen op zoek en ik geloof niet dat hij die heeft staan...

Misschien eens even vragen of hij ook met korting besteld!

Ik ben benieuwd wat ze van de zaak gaan maken, ik denk dat de modelbouw aan de andere kant komt waar nu de auto-modellen staan. Kunnen we wel een poll over opzetten ;)

hoefhaan

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: 27 December 2008, 08:00:14 »
Ga vandaag eens even kijken wat jullie voor mij over hebben gelaten. Ik hou jullie op de hoogte... ;)

Reinier Z.

• Offline Offline
« Reactie #25 Gepost op: 27 December 2008, 10:02:32 »
Misschien eens even vragen of hij ook met korting besteld!

Dat lijkt me niet, een opruiming is om bestaande voorraad een eind weg te krijgen.....

Citaat
Ik ben benieuwd wat ze van de zaak gaan maken, ik denk dat de modelbouw aan de andere kant komt waar nu de auto-modellen staan. Kunnen we wel een poll over opzetten ;)

Dat kan ik je zo wel vertellen: Daar komt inderdaad het modelspoor te staan.
Reinier

hoefhaan

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: 27 December 2008, 16:34:59 »
Ben er net geweest, was al veel NL materiaal weg, nog een restantje. Stond nog een piko hondekop geel/blauw, maar daarvan vind ik de afwerking matig, wat wil je ook voor 139 euro.
Verder wat dingen van faller gekocht (stationsoverkapping) en nog wat automodellen. Maar nog steeds hebben ze wel leuke dingen in de aanbieding, een set bruine NS zelflossers, 4 voor 80 euro, nog een blauwe plan D voor 15 euro, nog wat goederenspul.

Reinier Z.

• Offline Offline
« Reactie #27 Gepost op: 02 January 2009, 18:39:04 »
Inmiddels is de opruiming de volgende fase ingegaan: Veel locs in de vitrine zijn verder afgeprijsd, en op alles wat niet afgeprijsd is geldt een korting van 20% (ipv 15).

Er stonden best interessante dingen bij: De gele Piko Hondekop stond er bijvoorbeeld voor E 99,-.

Reinier