Nog even een paar vragen voor de duidelijkheid:Sommerfeldt portalen moeten nog gemonteerd worden?Dit kan dmv solderen?Zijn de portalen voor twee sporen (NL) in breedte variabel?(de Focus Modell Parts bovenleiding is voor mij wat te smal met 11.3 cm)
De dementie slaat al vroeg toe, jullie hebben gelijk! Ik wist dat ik eerder ergens vragen had gesteld, maar dit was op de achtergrond geraakt omdat ik dacht voor Focus Modell Parts te gaan, maar die blijken te smal voor mijn baan. Ik de bocht waar deze portalen moeten komen liggen de rails iets verder uit elkaar. Ik ga maar eens kijken waar ik sommerfeldt kan bestellen, bedankt voor de antwoorden.
De breedte van een dubbelspoors portaal is 200 mm maximaalHoeveel is De maximale breedte van een driespoorsportaal?En weet iemand het van een vierspoorsportaal?Is de afstand van de onderlinge sporen bij een driespoorsportaal te varieren? Ik bedoel eigenlijk: ik heb een driespoorsportaal nodig, twee sporen liggen dicht naast elkaar, het derde spoor ligt iets verder weg. Is dit met deze bovenleidingportalen te realiseren?
Wat ik zo vreemd vind is dat de afstand bij dubbelspoor portalen maximaal 200 mm is en dus meer is dan bij driespoor portalen... (190 mm)