Ik denk dat de NL vertegenwoordiger zo leep is geweest een aantal Dapols van een decoder te voorzien. Dus voor 14 euri meer een decoder erin...
Had er ook eentje besteld, en in houten opgehaalt. Thuis natuurlijk gelijk geprobeerd, maar kon nergens de stofzuigmond vinden. Mijn vader had er ook eentje, die bekeken, en daar zat de stofzuigermond dus standaard in de wagen. Die van mij heeft die dus niet:(.heb ik natuurlijkweer. Al even mailtje er achter aan gestuurd, maar nog geen reactie op gehad.
Ja, een goed verkooppraatje is natuurlijk rap 14 euro waard. Meneer Snelle Winstmaker zeker. Mijn exemplaar (via DHL vanuit Duitsland naar mijn adres opgezonden, was in 24 uur aangekomen) kostte me 93,30. Als je enigszins over een gratis internet betaalmethode beschikt, zou ik die weg ook volgen, anders duurt de volgende beurs wel erg lang
waarom dan niet gewoon in NL bestellen? voor 85,- stuk eventueel 6,20 verzenden
Het plaatsen en verwijderen van de stofzuiger mond werkt met het hulpstukje prima, voor de andere onderdelen heb ik de handigheid nog niet gevonden.
Waarom niet bij onze westerburen bestellen.http://www.ehattons.com/StockDetail.aspx?SID=2483652 pond is ongeveer 53 euro (vandaag 29-12-2008)Groeten Jeroen
Hebben ze niet meer op voorraad.Gerard.
Maar dit is toch de OO variant en niet de HO variant.
Dapol B800 HO/OO gauge DCC ready 5way track cleaner.
RP25.110 standards, and is fitted with standard UK type couplings within an NEM coupling box.