Weliswaar heeft Roco er niet expliciet bijgezegd dat ze daarmee Nederland bedoelden, maar het antwoord luidde i.i.g. eind december begin januari. Weliswaar staan ze op die Oostenrijkse website als zijnde leverbaar, maar dat staan ze op roco.cc ook, maar dar is wel tegenstrijdig met hun antwoord.
De VAM wagens hebben allemaal computernummers.
Maar ik vraag mij toch af hoe een bedrijf als Roco ertoe komt om de wagens als Tijdperk III aan te kondigen (en ze nu nog steeds als zodanig in de catalogus te hebben staan) en vervolgens als Tijdperk IV uit te brengen.
Helaas zijn de bloemen bij de VAMORA wit. Kees-Jan, heb je nog zin in een transferklus?
De wagens staan in de neuheitenfolder wel als periode IV.De catalogus is simpelweg een drukfoutje.De foto's kloppen en de neuheiten folder dus ook.Voor de rest zou ik zeggen, hou Nurnberg maar in de gaten.
Daarentegen was het volgens mij al snel duidelijk dat het groene wagens zouden worden .... en stond in een thread waar je zelf aan hebt deelgenomen dat die kleur pas vanaf 1969 werd gebruikt (en dus ruim in het computernummertijdperk),Hoewel het me voor je spijt dat je nu geen gewenst Ep.3 wagens kunt kopen, kon het dus moeilijk een verrassing zijn dat er een kans was dat het toch de (door mij wel gewenste) Ep.4 wagens zouden worden.
Ik heb niet beweerd dat je iets anders hebt gezegd.Ik constateer dat _ik_ geen verwijzing naar Ep.3 heb kunnen vinden en dat, _gegeven_ een aankondiging voor Ep.3 (die je blijkbaar hebt gezien) _en_ een praten over een groene kleur vanaf 1969, er al duidelijk had kunnen zijn één van de twee niet kon kloppen en dus met enige nerveusiteit naar deze uitlevering uitgekeken had "moeten" worden.