St. Speculaas, de schijnheilige van de modelspoorders
Ik ben gek op speculaas, dus deze tijd is super voor een liefhebber. Kan echter geen overeenkomst met modelspoor er bij vinden.Heb ik iets gemist. ?
De hal is toch de laatste jaren nooit verkocht geweest (en dus ook niet terug verkocht). Alleen de organisator van de beurs is dit jaar voor het eerst anders.
Evenementenhal Rijswijk gaat door onder de naam Expo Rijswijk! De kogel is door de kerk! Expo Rijswijk heeft overeenstemming bereikt met de eigenaar van het complex en gaat de komende jaren een deel van het complex huren. Hierdoor blijven de beurzen zoals het Crea Weekend, de Patchwork en Quiltdagen, het Paranormaal Alternatief, de Gothic en Fantasybeurs, de Pasar Malam, de Nederlandse Modelspoordagen en nog vele andere onderwerpen jaarlijks terugkomen. Door de vraag van zowel bezoekers als exposanten om vaker het Crea Weekend en het Paranormaal Alternatief te gaan organiseren, gaan wij hieraan voldoen door deze beurzen vaker per jaar neer te zetten. Wij zijn heel blij dat wij nu duidelijkheid hebben voor de bezoekers, de exposanten en voor ons team van medewerkers. Wij hebben er enorm veel zin in en gaan er hard tegen aan zodat er gezellige jaren gaan volgen in Expo Rijswijk! Vanaf december zal de nieuwe website operationeel worden onder het adres www.exporijswijk.nl Met vriendelijke groet, Het team van Expo Rijswijk BV
ik kan jammer niet. heb morgen een schoolfeest zaterdag ben ik jarig en zondag vier ik het met me familie groetjes, bas