Bezetmelding moet iets anders zijn als genoemd door jou.
Dit alles in 3 weken inbouwen is denk ik wel te doen, als je de onderdelen op tijd weet te regelen. Ligt er vooral aan, zeker als je met stroomdetectie gaat werken, hoe makkelijk je spoorsecties kunt isoleren en hoe goed je de bedrading kwijt kunt.
Dan zou je de Lenz LR101 en 4 Lenz LB101 modules moeten nemen
Alternatief is Littfinski RS-16-O,
uitgaande van 2 per spoor, alle treinen stoppen dan wel op hetzelfde punt en stoppen in de wisselstraat is niet mogelijk, anders heb je meer bezetmelders nodig
voor Koploper is het in ieder geval 2 melders per blok.
Wim, gaat dat ook op voor Railroad & Co? Heb de handleiding door zitten lezen (van 2000... ) en daar kon ik dat niet uithalen.
Nog een, mannen; welke aansluitvariant is handiger? Aan 1 kant is toch voldoende, of moet je beide staven isoleren?En welke variant heeft welk voordeel (anders zou dit niet aangeboden worden)?Grtz, Ronald
RailRoad & Co is nooit mijn ding geweest, heb daar in een grijs verleden dagen mee zitten klooien en het nooit naar mijn zin aan de praat gekregen.
Tegenwoordig is het met Koploper een fluitje van een cent, zeker jouw sporenplan is binnen een uurtje aan de praat.