ZO ! De eerste stap is achter de rug ... overigens is de oude s88 header dan niet te gebruiken... je kunt niet alles hebben
Ik denk er hard over om die bij de gebouwde versie dan ook niet te plaatsen. Dan past het dekseltje er zonder modificaties op.
Dus nu kunnen we verder, het gebruikelijke ritueel: proefexemplaar bouwen, testen, onderdelen uitsorteren, kits maken, kabels krimpen, administratie op orde brengen, betalingsmails versturen... en dan ... dan is het wel ca. eind volgende week
Voor een deel van de bestellingen zal het wel lukken, zo rond de kerstdagen, voor een ander deel zal dit niet het geval zijn. Simpelweg omdat de benodigde onderdelen dan nog niet in huis zijn, dat is nu al bekend.
Toch maar even een kleine reactie hier proberen. Heb de interface ook ontvangen, deze gebouwd, aangesloten, en getest, in combinatie met koploper.aansturen van de treinen gaat prima, kan de loks goed controleren.vervolgens terugmelding. Kleine rondje gemaakt met 3 blokken daarbij 2 X 3 is 6 terugmeldingen gebruikt. Ik werk met de normale S88 prints van Viessman (?) Hier krijg ik geen reactie, wat ik ook probeer.Koploper na gekeken, van alles geprobeerd, zal wel iets fout doen, maar het wil niet werken.