Ik ben verantwoordelijk voor het terughalen van de lok.De achterliggend bedoeling van mij is altijd geweest om te zorgen dat we in Nederland een blauwe 2400 zouden kunnen krijgen.en dat is me dus gelukt. Ik heb samenwerking gezocht met een museumclub die ik voorlopig nog geheim houdt omdat er meerdere onder ons zijn die voor andere musea werken.Wat maakt dat nou uit.laat ons in de loop van volgend jaar maar eens afspreken bij of met de 2412 en wat drinken samen en genieten van de 2412.
Ik heb samenwerking gezocht met een museumclub die ik voorlopig nog geheim houdt omdat er meerdere onder ons zijn die voor andere musea werken.Wat maakt dat nou uit.
Je hebt het geflikt, en daar kunnen de heren en dames met de nodige commentaar nog een puntje aan zuigen !
Even voor de duidelijkheid: de enige reden dat het uiteindelijk daadwerkelijk gelukt is, is omdat de club waar 'ie heen gaat meer dan genoeg geld heeft. Wat natuurlijk niet wegneemt dat we Chris met zijn allen ontzettend dankbaar moeten zijn voor het vele regelwerk!