Erg mooi boek, met zeer fraaie platen en wetenswaardigheden waarvan ik nog niet op de hoogte was. Enig puntje van kritiek is het overnemen van de locnummers die tochtvrije ramen kregen uit Diesellocomotieven in NL; ook in het nieuwe boek zijn daarbij de 2428 en 2509 vergeten. Verder niets meer dan lof!
Boek is hier ook (na 1630!) nog binnengekomen, topservice van die hulp-Sint Veel erg fraaie relatief onbekende foto's.Een kleine kritische noot : hadden in alle overzichten achterin over depots, revisies ed de kleurwisselingen niet (waar bekend) kunnen worden meegenomen?Verder voor zover ik heb kunnen zien in de gauwigheid niets dan lof.
Terwijl die nummers in de originele CW gewoon netjes zijn genoemd
Het mooiste van dat boek allemaal dat Bennekom samen met de 2400 dwars door de dorpstraat op de eerste 2 pagina's in het groot staat!
De takte eerder af, meer aan de Utrechtse kant (als ik me niet vergis met een terugsteekverbinding).De lijn ging naar Wageningen
De takte eerder af, meer aan de Utrechtse kant (als ik me niet vergis met een terugsteekverbinding).De lijn ging naar Wageningengroeten Sicco
Interessant! En nu wordt de stationsnaam Ede/Wageningen me ook een stuk duidelijker.Maar ik neem aan dat er alleen goederenvervoer plaats vond. Of is er ook een tijd geweest dat er personentrein doorreden naar Wageningen?mvg,Gert