Dit was in ieder geval de verklaring die ik op Eurospoor van Roco kreeg op de vraag waarom er nog geen in NL rijdende V100 modellen zijn uitgebracht. Maar er wordt dus wel aan gewerkt. Vandaar het "geduld....."Wat betreft het verlanglijstje....1600 in ACTS kleur (als en zodra deze omgekleurd wordt)gele gerenoveerde 1300 (en dan nananana... roepen tegen Elektrotren)G1206 in vele varianten (en dan nananana... roepen tegen Mehano)VIRM in 1:87
wat is er tegen de 1300 van electrotren? ik vind hem mooi en hij rijdt ook goed bij mij.
Ik lees veel van modellen waar al een model van is wat alleen net niet perfect zou zijn.Kunnen we Roco niet beter over halen, om iets uit te brengen wat niet al eens is uit gebracht, b.v. de DM90 Buffel, Wadloper of plan U ?Je moet ook aan de andere modelspoorders denken die wel dik tevreden zijn op hun bijna perfecte NS modellen.Als die namelijk niet tot aankoop overgaan (b.v. een Roco 1200) omdat ze al blij zijn met hun Marktrix 1200 verkoopt Roco veel te weinig exemplaren en verliezen ze hun vertrouwen in de NL markt.