Voortaan gebruik ik alleen nog maar Zimo's.
Een Lenz silver zou een groot deel van het machinistenhuis vullen (kabelboom en dikte decoder), waarbij alles in het zicht zit... een silver mini past voor de motor onder de huif, zodat je vrije doorkijk houd, voor mij een must. Ik heb inmiddels 2 Kuehns en beide, ook na tunen, rijden stukken minder soepel als een Lenz en als ik de digitaal-experts hier mag geloven is zelfs Lenz een middenmoter in kwaliteit...
Nope, voor jou waarschijnlijk:
- Kuehn N026 : Niet doen, loopt niet netjes, functie uitgang voor zwaailicht is niet stabiel
...met de Kuehn. Zit op het frame en kan dus zonder problemen de kap verwijderen. Heb ook een versie zonder zwaailicht.
Of te wel, ervaringen zijn nogal verschillend.
...Karst, is dat een algemeen probleem van Kuehn? Mijn oudere decoders T120/140 hebben die kuren ook, vooral als ze langere tijd moeten draaien. Heb het meerdere malen gehad dat het zwaailicht er mee stopte en continue bleef branden. Moest dan de functie opnieuw programmeren en dan deed alles het weer correct...
Nu maar hopen dan meneer Le Blanc in de Diezerstreet het spul in voorraad heeft.