Zoals je ziet de moeite waard
Ik zou het je niet kunnen vertellen, ik ben afgehaakt na 3 foto's Of ik mis iets dat ik de slide show niet af kan zetten, maar dat zogenaamd leuke trucje vind ik persoonlijk behoorlijk irritantOf kan het gewoon afgezet worden en ben ik gewoon stom ??
Barry,De foto's die je hier hebt staan zien er inderdaad goed uit. Zou ook graag de andere foto's op m'n gemak willen bekijken.Is het mogelijk om ze zonder slideshow te zien?Groet,JeroenPS: Zo te zien staat er veel mooier spul dan bij Eurospoor. Moet zeggen dat daar het merendeel tegenviel ... slechts een aantal lichtpuntjes ...
Ik heb mij vandaag uitstekend vermaakt in Mechelen. Mooie baantjes waaronder toch echte juweeltjes waaraan ik mij als verwende en ervaren beursbezoeker heb kunnen vergapen. Het was zeker de moeite waard om de 290km naar Mechelen te ondernemen i.p.v. de helft minder benzine en dan in Utrecht kijken. Natuurlijk ook wat minpuntjes, te weinig capaciteit aan de kasse en dus 45 minuten in de rij aanschuiven. Ook de hamburgerboer was niet ingesteld op de hoeveelheid afnemers en langer wachten. Dat alles is echt goed gemaakt met de modelbanen. Opvallend was het grote aantal deelnemers aan de minibaantjeswedstrijd. Ook daar een aantal creaties van hoge kwaliteit.Dit keer geen foto's hier. De pagina wordt nu al te lang.