- na een zomerstop -
sja sven, wen er maar aan, wij bezoekers zijn consumenten die betaald hebben voor een product, en dan is het heel normaal dat wij een mening over dat product mogen hebben, en dan zal het me verder een worst zijn of die entree 3 of 30 euro is.Zoals jij het stelt mag je dus niet klagen als je koffimachien uit elkaar dondert vanwege slechte fabrikage, je moet blij zijn dat ze een koffie machine voor je willen maken...En dan mogen we niet klagen over de ruimte??ik zal het je nog sterker vertellen, ik vind het minachting van je bezoekers en deelnemers om sommige banen zo neer te zetten, ergens in een verdom hoekje, ongeacht de kwaliteit van de baan.Modelspoor is een beleving en dat moet je ook zo aanbieden aan je publiek. ok we zullen niet meer klagen, enkel onze telleurstelling uiten.....
en voor de zeurende loosers die hier rondhangen , get a life, en ik zou zeggen doe eens een cursusje sociale omgang. (wilde eigenlijk *** off zetten maar dat staat dan weer zo raar).en nu duiken zwijgen en nijpen..........
Barry....Veel handelaren en fabrikanten hadden geen klagen op Eurospoor aan interesse en aankopen.Voor de rest wil ik je verzoeken je aan de regels te houden van dit forum.
nogmaals sorry, ik hou van jullie allemaal