@ Sebastiaan: Heb je die bussen zelf gespoten?(Ik wist trouwens niet dat er een gelede versie was in connexxion kleuren)
Goedesmorgens allen saam!Is het een idee om één groot topic te maken voor mensen, zoals ik, die op zoek zijn naar een bepaald model, maar deze niet kunnen vinden? Zo ben ik op zoek naar de Fiat 500 (nieuwe versie) en de Fiat Bravo (ook nieuwe versie) in schaal H0, maar ik kan ze bij de bekende fabrikanten nergens vinden..EDIT: de 500 is te vinden op internet, maar één of ander Italiaans merk waar ik niet uit kom..
En die Ssang Yong of wat is het: er komen langzaam wel wat Chinese modellen, ik meen dat Ricko zich op dat terrein begeeft, maar het zal wel even duren voordat dat soort exoten door de grote jongens [Wiking, Herpa...] gemaakt gaat worden. "Autootjes voor bij de trein" is verworden tot een afzonderlijke verzamelhobby die vooral in Duitsland bedreven wordt en aangezien de grote jongens [W, H...] ook erg Duits zijn, verschijnen er vooral Duitse modellen, met de nodige uitzonderingen.