Ha ! Interessant De CS2 is dus een op ARM gebaseerd Linux systeem met kernel versie 2.6.11-r2 kernel met een special build voor Marklin : 2.6.23.8 ( stand van 14 oktober 2008 ) Speciale drivers van/voor Marklin: I2C, s88 en CAN.Lijkt mij overigens niet de source code, maar een compleet system image van een 'CS2 ontwikkel' systeem.Grtzz,Karst
De prijs van het CS2 is inderdaad wel fors. Maar het is op dit moment denk ik ook langzamerhand de meest uitgebreide centrale die op dit moment beschikbaar is aan het worden. Dat het dan ook de duurste is is niet onlogisch.Voorzover ik weet zijn allerlei zaken die in de Viessman Commander belooft zijn in het CS2 al beschikbaar.Koen
Koploper Haagsma heeft al aangegeven dit niet te willen implementeren
Nee, in de laatste MiBa digitaal special worden beide apparaten besproken en de ontwikkelingsfase is ongeveer gelijk.
Ik belde net mijn dealer maar die zei dat ze nog niet wisten dat je een CSII ook met gelijkstroom kan gebruiken.Daan!
ok wisselstroom dan
ok wisselstroom dan maar wel met 2-rail.Ik wacht denk ik nog eventjes tot de kinderziektes eruit zijn.