Verwacht je nu serieus dat je die bochten uit je schaduwstation gaat halen ? Je kan wel leuk alles met flex aan elkaar knopen maar het moet wel rijden. Je hebt daar bochten getekend met een radius van misschien 30 cm.
Hier een voorbeeld van hoe het nog een beetje realistisch kan uitzien al vind ik het persoonlijk veel rails op een module en weinig ruimte voor scenery.Waarbij je die 2 sporen met die kruiswissel er in wel door kan laten lopen aan de linkerkant en die 3 sporen aan het eind "dood" laat lopen, zonder stootblok. Dan kan je als je ooit op een tentoonstelling staat aan de linkerkant een fiddle yard maken en die 3 sporen er ook bij trekken.En zo lijkt het nu of je een deel van het station uitbeeld. Dit is alleen ff een voorbeeld hoe het ook kan kwa ontwerp. Het zou mijn ontwerp niet zijn. Ik ben meer van niet te veel rails en nog ruim voldoende plek voor scenery.
Iets wat 'railtechnisch' kan in een programma, hoeft niet zo uit te komen als je het neerlegt.
Als Jos hier iets plaatst dan krijgt ie op en aanmerkingen. Als dit zo ik begrijp iets is wat jij getekend hebt, moet je ook accepteren dat er op en of aanmerkingen komen. Zo werkt het nu eenmaal, als je dat niet leuk vind, prima, dan moet je het niet posten.
En je mening verkondigen is prima, schreeuwen hoeft niet...
Dus ga even voor jezelf na hoeveel M je nodig hebt voor ** sporen?