In sommige loc's zit een stekker/bruggetje die je moet verwijderen voordat de decoder "weet" dat ie digitaal moet. Soms moet je een palletje omzetten. De handleiding bij de loc geeft uitsluitsel.Een andere mogelijkheid is dat je een andere decoder (in andere loc) nog op de basisadres 3 hebt staan. Die decoder/loc kan nog de opdracht hebben te rijden. Dan moet je op de MM even door je loc verzameling scrollen en even kijken of er nog een rijopdracht openstaat. Als dat zo is dan zet je die stil.Als je hiermee niet hebt oplost de volgende praktische oplossing. Gebruik de noodstop en ga dan het adres etc. aanpassenTot slot. Staat je nieuwe loc als enige op de baan? Ik had namelijk per "ongeluk" een keer ook andere loc's op de baan staan. Met als gevolg 3 loc's met zelfde naam en adres. Dat geeft een erg leuk effect mvg Gertjan
Geef nu eerst even antwoord op welk type en merk, dan kunnen we beter met je meedenken....Gr. remcohallomijn treinen zijn van roco en de decoders zijn van piko
Merken type is misschien wel erg handig, want ik heb vorige week een auto gekocht, en als ik links kijk zie ik rechts niets. Wat doe ik fout?