@ Wim, Ik heb het al eens eerder gezegd en geschreven Wim, probeer een beginner eens een onbevooroordeelde ondersteuning te geven ipv een mening wat jij het beste vindt....
Nou nog een keer en dan graag vegen moderators.Koploper = 1 persoon voor ontwikkeling en support. Zodra deze omvalt is het programmatechisch over.Een commercieel programma daarentegen heeft als voordeel dat er wel een zekere bescherming naar de toekomst is.
heren moderetes ff een sloteje ter afkoeling dit begint uit de hand te lopen
grrrrrrrrrrrr piep piep
Koploper = 1 persoon voor ontwikkeling en support. Zodra deze omvalt is het programmatechisch over.
Een commercieel programma daarentegen heeft als voordeel dat er wel een zekere bescherming naar de toekomst is.
Is er bv iemand in het oosten van`t land die mij eens de werking van 1 deze systemen kan laten zien? ook dat zou mogelijk alles veel helderder maken voor mij.
Opm. In het vervolg van het draadje wordt er gesproken over rocomotion van freiwald maar ik dacht dat het ging over rocomotion van roco.
...Rocomotion van freiwald kan dan ook veel meer dan alleen maar met rocomotion van roco werken, ook met diverse andere systemen overweg...
... Rocomotion is also optimized for use with the ROCO digital system, but does not support the systems of other manufacturers...
En bij de terugmelders moet er nog een schakeling bij gekocht worden om ze geschikt te maken voor stroomdetectie.