Hangt ook van de kwaliteiten af hè.Gisteravond maar weer zitten borstelen aan de draaistellen, want bij mijn blauwe modellen is de aanslag wel degelijk teruggekeerd.
Ik vind de opmerkingen over het 'dumpen' (wat overigens door o.a. Chris al ontzenuwd en verklaard is...) van de plan W's van Artitec overigens wel bijzonder. Het is geen dumpen maar een aktie. Wat iedereen schijnt te vergeten is dat LS, op het moment dat de rijtuigen van Artitec uitkwamen voor de prijs (AVP) van € 54,50, de plan W's aankondigden voor een prijs die onder de € 40,- zou liggen. Je kunt hieruit toch niet anders concluderen, dat LS hiermee probeer(t/de) de markt voor de plan W's van Artitec danig te verstoren ten faveure van zichzelf. De plan W'van LS is een volledig nieuwe ontwikkeloing, net als destijds de ICR. Da's dan toch ook op z'n zachtst gezegd 'bijzonder' dat de plan W dan voor meer dan een tientje goedkoper in de markt gezet wordt dan de ICR. In mijn ogen ook niets anders dan een 'concurrerende actie'. Ik haal in dit geval de woorden uit het citaat van Piet Post aan die hierboven zijn afgedrukt, maar wil dan eigenlijk vragen: Piet: heb jij deze zelfde woorden ook gebruikt toen de Artitec rijtuigen op de markt kwamen en LS er vlak achteraan kwam met zijn (verkapte)'dumpactie': "Onze plan W's voor minder dan € 40,-?"
Nou wacht maar af, en over twee weken zie je hoe ze zich onderscheiden met bijzondere producten.