De boosterschakeling heeft GEEN verbinding met de Datacom (XPressNet) bus !!
Mijn gedachten is dan ook dat wanneer bv op tafel 4 een kortsluiting ontstaat dat die dan niet ook wordt opgemerkt door de andere versterker/boosters omdat die alleen maar met de data kabel met elkaar in verbinding staan en daardoor alleen de booster onder tafel 4 kapot gaat als de kortsluitbeveiliging niet of te laat werkt.
...een kortsluiting ontstaat dat die dan niet ook wordt opgemerkt door de andere versterker/boosters omdat die alleen maar met de data kabel met elkaar in verbinding staan en ...
Coen, ...een relay neemt en deze met een drukknop inschakeld en dan zichzelf van stroom voorziet via de schakelcontakten zodat bij het loslaten van de drukknop er stroom op het spoeltje blijft staan (zelfbekrachting, weet niet of ik de juiste termen gebruik) en deze pas afvalt als de stroom eraf gaat dan is volgens mij het probleem van disipline opgelost....
Als je een relay neemt en deze met een drukknop inschakeld en dan zichzelf van stroom voorziet via de schakelcontakten zodat bij het loslaten van de drukknop er stroom op het spoeltje blijft staan (zelfbekrachting, weet niet of ik de juiste termen gebruik) en deze pas afvalt als de stroom eraf gaat dan is volgens mij het probleem van disipline opgelost.Gr Piet
Volgens mij kan dit nog steeds fout, want je moet dus wel de discipline hebben op alles ook weer uit te zetten als de "hoofdspanning" uitgezet wordt of als er sluiting is.