Dit is Anyrail...! Ziet er ineens anders uit, nietwaar. Ik zou de beide 'drieweg-wissels' op het rangeerterrein niet gebruiken.Beter is twee keer een normaal wissel aan beide kanten, ook als de lengte van het rangeerspoor dan iets korter wordt.groetjes,Hans van de Burgt
ik weet nog dat ik een aantal jaar geleden voor hetzelfde huisje in duitsland 10!!! euro goedkoper uit was (die pizzeria van vollmer, in duitsland voor 18 euro en in nederland voor 28 euro en dat is niet overdreven), maar dat is nu allemaal veranderd dus.
Ja, natuurlijk werkt die perfect... Alleen is het gebruik ervan niet zo realistisch. Maar, ik geef toe lang niet iedereen heeft de ambitie om een "realistische" modelspoorbaan te bouwen.groetjes,Hans
Als het goed is zijn modelbouw spullen in Duitsland iets duurder( 2 jaar terug wel in iedergeval) ivm de BTW daar. Ik was toen in iedergeval bij een winkel in Kleve in eens voor een zelfde rijtuig 3 euro meer kwijt als in Nederland terwijl ze daar voor nog het zelfde koste.Die winkel bestaat trouwens inmiddels niet meer, groetjes Michiel