Totaal aantal stemmen: 65
voor ongeveer 3200 euro heb je een jaarkaart 2de klas, dan kan je een jaar door heel nederland met de NS. zie daar maar is voor te autorijden. no way dat je dat gaat lukken. dus zo duur is het nou ook weer niet.
Terug naar die tarieven:Alles wordt hier alleen maar duurder en duurder. Ik zie dat met lede ogen aan. Bah! Wat dat betreft hebben Duitsland en zijn prijzen het beter voor elkaar.
Kan jij uit je nek kletsen zeg... Voor dat geld rij ik in 2 bussen en een smart. Alle kosten, afschrijving en benzine/diesel meegerekend...
Ja zeg, straks ga je nog vertellen dat je woont in de trein om in de winter de verwarming thuis niet aan te hoeven zetten...Ik ga uit van een redelijke vergelijking van woon-werk en dan nog de ritjes naar oma en iets ophalen in Assen via marktplaats gekocht enzo...
arme scholieren (ik) de geen ov chip kaart kunnen krijgen (mbo) nog maar meer uitmelken
NS zomertoer voor maar €65.-!! Roepen ze nu.Kan me herinneren dat dat zelfde kaartje voor €59.- vorig jaar te koop was!! €6.- hele eurie's duurder!!