Goedendag,(maat wil wel de schiphol aanschaffen, heeft iemand wat foto's van het model toevallig?)
en de 6400 trix in geel grijze kleuren wordt niet meer geproduceert.
@Marcel: Ik zou heel graag foto's van Roco's willen zien, ben er erg benieuwt naar.
Heb nu een 2ehands roco voor 99 euro gevonden het is een volgens mij vrij oude dat wel, alleen wat me opviel was dat de kleur grijs heel licht was. (geloof dat het een 1629 was) maar zit te twijfelen of ik het neem.Het model is wel in erg goede staat, heeft altijd in een vitrine gestaan (model in mijn handen gehad, niet foto's via maarktplaats of dergelijke)Jon van Dijk
Bedankt voor de link, ben dus even gaan informeren. En wat denk je...Beide modellen die ik wil zijn uit de productie genomen. De railion 1600 van Roco wordt niet meer geproduceert, en de 6400 trix in geel grijze kleuren wordt niet meer geproduceert.
Ik zou in ieder geval voor een model met de nieuwe motor gaan. Dan praten we ook al weer over bijna 15 jaar geleden. Die zitten allemaal in de bekende blauw-oranje doos met zichtfolie in het deksel. Zo'n model in goede staat is pakweg 100 euro waard. De oudere modellen zaten in de oudere oranje-blauwe dozen zonder zichtfolie.