Geen R-Bus of B-BUS
Z21 START newGen*Wat was de reden voor een nieuwe generatie en wat was de feedback van onze klanten? Te duur Te ingewikkeld De verkeerde keuzeVoor wie zijn de ROCO startersets bedoeld?Nieuwkomers met weinig of geen ervaring in de wereld van modelspoorwegen. Niet primair verzamelaars: er hoeft niet elk jaar een nieuwe opstelling in de sets te zitten. Een eenvoudig en ongecompliceerd ontwerp, open systemen met diverse bedieningsmogelijkheden
Een eenvoudig en ongecompliceerd ontwerp, open systemen met diverse bedieningsmogelijkheden
Dan ben ik benieuwd wat er onder open wordt verstaan. Dan zou je toch moeten kunnen uitbreiden met bv enige vorm van bezetmelders?
andere Z21-producten zijn beschikbaar om uw systeem uit te breiden
Omdat anders de mogelijkheden voor de toekomst toch wel beperkt zijn. Ook hier wordt daar (naar mijn idee) wel naar gerefereerd:
Dat lijkt een beetje op de oude Multimuis kastjes?
Wat was de reden voor een nieuwe generatie en wat was de feedback van onze klanten? Te duur Te ingewikkeld De verkeerde keuze
Nee, dat lijkt meer een photoshop-afbeelding. Ziet er uit als een standaard witte z21start met andere opschriften en één aansluiting minder aan de voorzijde. Kijk maar eens naar de Roco 10764 kastjes, die zien er echt anders uit.
NewGen is leuk, maar dus totaal niet toekomst gericht. Booster uitbreidingen, hoewel mogelijk, zijn er niet makkelijker op geworden. En ook maar iets automatiseren ooit? uitgesloten. Wil je een keer die terugmelders gebruiken voor in de Z21 app? uitgesloten.Ik denk dat 9 op de 10 kopers nu alsnog eindigen met een z21 een paar jaar later.