Niet geheel zeker of je dit vanuit Malta kunt bekijkenhttp://ek2008.nos.nl/live
Wedstrijd tegen Italie was kwa voetbal klasse beter, desondanks hebben we weer gewonnen met dikke cijfers.We zijn er alleen nog lang niet...Ow, even over aankomende dinsdag, Roemenie laten winnen, dan zijn italie en frankrijk naar huis Roemenie pakken we dan in de finale wel terug mvg, Sander
En hoe pakt het uit als wij tegen Roemenie met bijvoorbeeld 1-1 gelijkspelen en Frankrijk en Italie niet verder komen dan 0-0?Dan hebben wij 7 punten, Romenie 3 en Italie en Frankrijk allebei maar 2?
Hier in Malta ben ik op de Italiaanse TV aangewezen
de tekst dat ze geen toestemming hebben van de UEFA om de beelden buiten nederland uit te zenden.
Dan zet ik mn thunderdome-petje op!
jamaar dit is een treinensite! boehoe! ik ben nu heel boos! dit kan niet zo zijn! Het is oftopic! het is een grof schandaal! Zelfs moderators doen mee! wat een aanfluiting! Denk je nu al dat ik boos ben? straks word ik nog veel bozer! Dan zet ik mn thunderdome-petje op! en als ik dan nog bozer word ga ik bijna huilen en ga ik zeggen dat ze mn account maar moeten opheffen en dat ik hier nooit meer terugkom!
Een remise is voor Oostenrijk ditmaal geen optie.
Zeker de hoon vergeten die Duitsland en Oostenrijk over zich hebben afgeroepen na de salonremise uit de jaren tachtig?