Ik ben gister met 3 andere demoteamleden geweest en ik vind het een zeer geslaagde en gezellige beurs.1 ding wat ik wel miste is dat op de badges van de deelnemers geen namen stonden. Diverse namen ken je van forums maar vaak weet je niet welk gezicht erbij hoord en als dat op een badge staat helpt dat om naam en gezicht aan elkaar te koppelen, daarom had droeg ik zelf bewust mijn demoteam badge ook al was ik daar als bezoeker.Groetjes Michiel
Vandaag de lange reis vanuit Amsterdam naar Aalten gemaakt om voor het eerst eens de US Convention te bezoeken.En... dat was zéér de moeite waard!! Wat heb ik genoten vandaag!!Mijn grote complimenten aan de organisatoren voor de fantastische organisatie en planning. Je ziet de namen in postings, maar kon deze heren nu eens persoonlijk ontmoeten. Leuk!
Bij een 80 deelnemers op elk een persoonlijke badge is mij even teveel werk... we zijn nu met zijn tweeën al een avond bezig geweest om alles weer op de correcte locatie naam te krijgen We zijn geen commerciële instelling met personeel, alles gaat vrijwillig.
1 ding wat ik wel miste is dat op de badges van de deelnemers geen namen stonden. Diverse namen ken je van forums maar vaak weet je niet welk gezicht erbij hoord en als dat op een badge staat helpt dat om naam en gezicht aan elkaar te koppelen, daarom had droeg ik zelf bewust mijn demoteam badge ook al was ik daar als bezoeker.
Helaas voor mij wat te ver om te bezoeken...
Wat is te ver?
Even opgezocht: René (RMK) woont op IJsland. Die afstand is met de huidige benzineprijzen niet handig.
Een beetje afhankelijk van je situatie, natuurlijk: vanuit een grote stad is elk dorp verVoor de automobilist, is fietsen vervanuit de randstad is alles te vervanuit het westen is het oosten te verDat verklaart die Duitsers en Zwitsersen de Achterhoek is sowieso te ver
met hele nieuwe ideeën voor de hobby!
IJsland? Hum.... Dat is inderdaad een eindje weg Het is nu natuurlijk de vraag: Hoe groot is de modelspoorcommunity op IJsland?
Ik kijk al weer uit naar 2028. Dan gaan we er weer een mooi evenement van maken. Ideeën al zat