Idem.Gewoon rustig rijden.Maar ja, we hebben dan ook ooit al voldoende kunnen oefenen.Om te grote koppel op de wielen te voorkomen, gewoon de 2e versnelling (ja met de hand schakelen) gebruiken om weg te rijden.Ronald Visser
Ik ga morgen gewoon naar Lingen. Vanuit de organisatie werd ons wel mede gedeeld om de, eventuele aanwezige sneeuw, van de auto weg te halen voordat die binnen in de hal toegelaten kunnen worden en hierop maak ik uit dat de beurs gewoon doorgaat.. Ik maak me voor morgen dan ook geen enkele zorgen want ik rij al de hele week met deze omstandigheden rond. Gewoon je gezonde verstand gebruiken en daar waar nodig rustig aan rijden en afstand bewaren. Afzeggen is voor mij geen optie want dan zadel je de organisatie met problemen op(overnachtingen die al geboekt zijn, lege plekken op de vloer, enz.) en de kans dat je weer wordt uitgenodigd is dan waarschijnlijk heel klein.
Precies, dat ook. Ik weet niet beter dan dst je de versnelling in de 2 moet zetten bij besneeuwde wegen.
Ik sprak iemand die dinsdag in Rheine was, en die kant op schijnt veel minder sneeuw te liggen en zijn wegen zeer goed begaanbaar.