Bijzondere keus inderdaad die Volker Sik. Heeft dat ding überhaupt ooit gereden in deze kleurstelling? Ik ken hem alleen als monument bij de vestiging in Dordrecht. Je zou denken dat er voor een NS versie zonder kraan met rood zwaailicht of een groene zonder donut meer vraag is…
Ik had gehoopt op een Plan T, maar helaas. De vorige Plan T heb ik niet gekocht vanwege de verkeerde draaistellen. "Dat zal bij een volgende nummervariant wel gecorrigeerd worden", was mijn redenering toen. Maar zover is het nog steeds niet gekomen.
Wel de FLIRT3 van Stadtler.Interessant voor toekomstige versies van NS en Arriva.
Wij zijn tenslotte consumenten, en de fabrikanten een vertegenwoordiger en die zij er voor juist te luisteren naar de consument waar de behoefte naar is ,want zij betalen de gewenste producten.Cor
Op NL-gebied kan Piko mij dit jaar meer bekoren.Waar ik wel heel blij van wordt is de nieuwe dieselloc in Warsteiner livrei en de Warsteiner container wagon. Een mooi uitbreiding voor mijn biertreinen.