Op die manier krijg je zelfs een beetje leven in een dode bak. Een mooie en sierlijke oplossing.Het begint blijkbaar een teneur te worden om af te stappen van gewone rechthoekige bakken.@R&R: toch even bekijken hoe je zoiets kan intergreren in jullie micro-concept.
Vandaag eens aan het puzzelen geweest met een naar voren uitbuikende fries.Een plaatje multiplex van 120x60 gezaagd en deze over de andere fries heengeplaatst om te kijken in hoeverre dit storend is.20260502_201856 by Robbert Jan., on Flickr
Dat expositie-expert en vriend Halma dat onzin vindt, is voor andere hopelijk niet de overtuiging om het ook niet te doen.
Ik heb nog nooit een fries naar voren gebracht.... hoeft ook niet. Je kunt die slagschaduw bijna niet voorkomen in zo'n baantje als dit. Zelf druk ik soms nog een ledstrip warmwit helemaal voorin maar dat gaat wss hier niet.
Het is best een uitdaging om de verlichting goed en netjes op alle vlakken telaten schijnen, maar dan had ik de fries zeker 10 tot 20 centimeter moeten latenuitsteken, niet fraai en ook nog eens een potentiƫle kopstoter.
Vind t bij bassin wel meevallen qua kopstoterigheid,
Maakt niet uit, RJ heeft voor deze constructie gekozen en die werkt voor hem prima