De beurs is nog steeds 48min van station Roosendaal, waarvan je 44min mag lopen( bron; ns reisplanner), dus haal dat "10min" van Roosendaal maar eens uit de flyer.
Ik ga kijken of ik er 's morgens bij kan zijn Al meerder malen aanwezig geweest, altijd leuk en gezellig
Ik geef toe dat de 10 minuten niet klopt. De bus / deeltaxi doet er vanaf het station van Roosendaal op zaterdag 11 minuten over naar de halte die tegenover de locatie van onze beurs is. (Zegge, Onze Lieve Vrouwestraat) De NS- reisplanner klopt niet. Je kunt via Bravoflex een bus / deeltaxi regelen.Met vriendelijke groeten,Arno
Een deeltaxi is geen bus, een deeltaxi moet je vooraf reserveren en die word niet in alle reisplanners aangegeven omdat normale vervoersbewijzen er vaak niet op geldig zijn. Zeker voor dingen waarbij je niet weet hoelang je werk hebt en hoelaat je heen en terug gaat of kunt is een vorm van vervoer waarbij je lang van te voren moet reserveren naar mijn mening geen optie.Ik zou nog steeds graag komen kijken maar zonder normaal OV word dat te onvoorspelbaar en/of lastig. Als ik door trein vertraging een gereserveerde rit mis en ik kan dan op z'n vroegst 1,5uur later pas weer reserveren dan hoef ik al niet meer te gaan.Het zou fijn zijn als er op de flyer de afstand vanaf Roosendaal word vermeld ipv. de 10min, die 10min geld voor de auto ; >:(D of een taxi maar iedereen die op een andere manier reist heeft daar niks aan. Als ik lees dat iets 10min ergens vandaan is dat ga ik er in eerste instantie vanuit dat dat looptijd is, niet een auto rit. Dat dat bij jullie niet zo is daar ben ik al lang achter en dat vind ik nog steeds misleidend en daarom loop ik er ook tegen aan te schoppen.Als jullie weer eens iets op of in de buurt van een station hebben kom ik wel een keer kijken.Groetjes Michiel