Aansluiten gaat hetzelfde als elke andere DCC decoder: zwart en rood aan de rails/wielen (als je 3-rail rijdt eentje aan de rails en de andere aan de sleper) oranje en grijs aan de motor (indien 3-rail, eerst motor ombouwen met hamo of ESU magneet indien allstrom motor met veldspoel), geel en wit zijn de negatieve aansluitingen voor de verlichting en blauw is de gezamenlijke plus voor de verlichting en eventuele andere functie aansluitingen (te weten groen en paars).
IB Bassic die nu op 16volt staat voor ho
Maximum voltage moet je regelen in je centrale. Kan je centrale dat niet, dan krijgt de decoder gewoon de standaard spanning. Ik weet geen andere manier om dat te wijzigen.
Degelijk is subjectief. Esu's kunnen vast het meest en zo, maar die V5 basics moeten wel vaak ingeregeld worden voordat je ze zelfs kan gebruiken. Elk ander merk, kan vast veel minder. Maar die doen het gewoon. Die werken meestal wel goed out of the box.
En ESU's doen het ook gewoon
k heb een vraag/probleem met de ESU Lokpilot 5.Ik heb inmiddels twee esu Lokpilot 5's, en beide hebben dit probleem.Als ik de rij-regelaar in stand 1 zet, dan vliegen beide loccen weg
Je hoeft echt niet in elk decoder topic ESU te bashen
En een Basic. Gewoon weg van blijven. Die vindt ik waardeloos.
Maarja je zal maar geen respect kennen.Bas