Ik wil nog 1 plaatje van je. Ik wil een class 37 in BR blue met large logo en gele debris guards met 3 Mk1 coaches in BR blue en 1 zwarte TTA tank wagen achterop.Als achtergrond wil ik schotse hooglanden in de herfst. Behalve een hekje hier er daar mogen er geen man made objecten in zitten. Wel zou ik graag iets van 3 schotse hoogland koeien zien en evt nog iets van een eland of ander dier wat daar rond loopt, zien.En let op de details het moet er wel een beetje realistisch uitzien
Ok, houd vast. Ik wil 2 wijzigingen en alleen aan de locomotief. Behalve de locomotief mag je niks anders aanpassen. Ik heb een plaatje geupload. Maak JOUW plaatje opnieuw, en voeg het rode naambordje toe van de geuploade afbeelding en laat het geel van de neus verder doorlopen naar achteren tot aan de deur. Vergeet ook de achterkant niet, het is een symmetrisch model
Nee helemaal kut. Je hebt precies niks beters gemaakt. Het plaatje is vaag geworden. je hebt de nieuwe wijzigingen niet door gevoerd. Je hebt alles veranderd. En alles is slechter geworden. Het geel van de neus moest doorlopen tot aan de deur en je hebt geen rood naambordje toegevoegd.De verhoudingen zijn ook helemaal naar de kut.Je moet alles wat geen locomotief 100% gelijk houden aan je eerste iteratie. Het enige wat je moet doen is een 1 op 1 kopie pakken van je eerste plaatje. En dan het geel van de neuzen van de class 37 verder doortrekken naar achteren tot aan de deuren van de cabines. En het rode naamplaatje moet je toevoegen.Laatste poging, make it so!
Ja, gebruik mijn geuplaode plaatje als voorbeeld. Het rode naamboardje is wel goed, die zo laten