Maar ik heb een vraagje. Op de laatste foto zie ik een koploper staan op de plaats waar ik een buffel zou verwachten. Aangezien je in Assen bent ingestapt en naar Meppel ging zou ik verwachten dat je per buffel zou gaan.Deze, mooie stellen overigens, verzorgen nl de stoptreindienst Groningen - Zwolle. Of is er op zaterdag minder aanbod van reizigers zodat de NS een koploper over heeft voor deze dienst? Iemand die dit weet?
Ik stond vorige week op station Mp, toen kwamen er twee gekoppelde V-IRM6's langs. .
@Eric: dat duurt nog wel tot 2013... Dan moet Jan wel heel erg veel geduld hebben!
Nog sterker,Ik stond vorige week op station Mp, toen kwamen er twee gekoppelde V-IRM6's langs. .Word er door de NS al ingezet op gelijkvloerse instap? Ben al tijden niet meer met een reguliere trein geweest.@Erwin, je schreef dat je in een sprinter zat, terwijl op de foto een koploper staat?Groet,Erik
Racen maarliefst! Dat moet wel een heel erg sterke loc geweest zijn! Heb je gezien welk loctype het was?mvg,Gert