Een grote BNLS rugzak lijkt mij wel wat voor het jubileum. Voor ieders gemak op elke treinenbeurs.
……..Net zoals je bij de buren ook mensen zult hebben die niets met zo’n reclamewagentje hebben. Jeroen
Bedoel je eentje met de maten 1/25, 1/50, 1/75, 1/100, 1/150, /200 want die heb ik hier al liggen had ik nodig voor een cursus!Maar waarom word er geen poll opgestart, dan weet je of en waar vraag naar is? Bedrukken van wagens kan bij zowel Marklin als Piko!
In elk geval, vorm een werkgroepje ism het bestuur en ga eens brainstormen. Als je hier op het forum de vraag stelt "wat zullen we maken", krijg je net zoveel wensen als er gebruikers zijn. Kom over een half jaar met bijvoorbeeld 3 concrete voorstellen, laat de mensen kiezen uit die drie en de meerderheid bepaalt.
Zoals al eerder aangegeven: de nieuwe website
Reclamewagentje? Het is gewoon een jubileumwagen met een gekozen opdruk van het “eigen” forum. Reclame staat er niet op in de zin van Kruidvat of zo. Het is gewoon een wagen zoals mensen ook op bepaalde beurzen (sonderwagen) kopen als herinnering