Het is geen strijd maar elke keer het verhaal met onwaarheden die 2railers blijven verkondigen als of het een geloof is.En als de kinderen er klaar mee zijn raak je de Marklin baan veel makkelijker kwijt!
@hmmglaser,Marklin K flexrail 2205 900 mm. Nieuw € 19,99Rocoline flexrail 42400 920 mm. Nieuw € 7,90
Marklin heeft een te [korte] driedelige Koploper in 1:93,5 dit is een sounduitvoering met een deel waar je niet doorheen kunt kijken en waar iets was met kromme bakken voor € 475,-PB models komt met een driedelige Koploper voor € 529,- weliswaar iets duurder, maar dan wel exact 1:87 en een detaillering waar Märklin niet bij in de buurt komt.
Punt is dat TS een treinadvies vraagt voor zijn kinderen. Een speelgoedtreintje dus en dan ben je met Märklin net zo goed af als met ieder ander merk.In het opzicht van rails met C-rail zelfs nog iets beter. Die kunnen kinderen gedachteloos spelend aan elkaar klikken en het treintje zal er wel op rijden. Dat is met 2-rail niet altijd het geval. Dan moet je even nadenken bij wat je aan het doen bent (keerlus, driehoek).
Allemaal wisselstroomrijders die de topicstarter blijven vertellen dat Märklin geweldig is. Wij van wc eend adviseren wc eend.Vriendelijke groet Ruud B.
Marklin is leuk voor kinderen, dat heb ik altijd al gezegd.
Maar ik waag me niet meer met adviezen aan beginners. Veeeeeel te gevaarlijk.