Beste Ronald, Ik heb een opleiding MTS Electro gedaan en heb 40 jaar in de elektronica gewerkt. Zou je mij alsjeblieft uit willen leggen en mss ook aan de meelezers hoe die soldeerbouten van mij stuk zijn gegaan door een wcd ( die ik onlangs nog heb getest op betrouwbare stroomvoorziening door hem met een veelvoud te belasten dan die 60 Watt?)
Beste Ronald, Zou je mij alsjeblieft uit willen leggen en mss ook aan de meelezers hoe die soldeerbouten van mij stuk zijn gegaan door een wcd ( die ik onlangs nog heb getest op betrouwbare stroomvoorziening door hem met een veelvoud te belasten dan die 60 Watt?) Groeten ,Peter
De ultieme oplossing: https://www.weller-discount.nl/draadloze-soldeerbout-wlbu75-25w-75w.htmlTom
Die moet ooit toch ook weer aan de stoom om opgeladen te worden, en kan dan dus ook kapot gaan.Roelco
Vanaf de wcd in de muur loopt een vaste verbinding naar een paar stekerdozen op mijn werktafel.
Ik heb de onderdelen bij elkaar gezocht voor een schakeling met een trafo met aftakkingen ,waarbij ij de spanning voor de bout ,als ik niet soldeer ,terug zet op 220 V.De trafo is uit een filmprojector die o.a. een aansluiting heeft voor 240V en 220V, Als ikdan solderen wil zet ik deschakelaar op 240V.
...ram dat ding nou gewoon in een wcd in huis die anders is dan die je tot nu toe gebruikt.
Ik heb een opleiding MTS Electro gedaan en heb 40 jaar in de elektronica gewerkt.
Mijn weller stamt uit het gulden tijdperk
Beste Ronald, Ik heb een opleiding MTS Electro gedaan en heb 40 jaar in de elektronica gewerkt.