Dag Sam,Dat klopt, ik stoorde mij aan die herrie die uit de lok kwam.Dit was mijn eerste BR94 destijds omgebouwd met een Faulhabermotor van SB Modellbau.Dit was toen (begin jaren 90) een eenvoudige klus en best te doen.Onlangs in Dortmund tijdens Intermodellbau nogmaals een Flachlaufer ook bij SB Modellbau aangeschaft en gemonteerd.Ik moet zeggen dat die flachlaufers niet echt geluidloos zijn, nee geef mij maar een echte Faulhaber.Nu ja, nu ik toch aan de gang ben met die faulhabers dan het volgende er ook nog maar bij Daarna kwam de Fleischmann BR78.... ook zo'n herrieding. je zag hem niet in het schaduwstation, maar je hoorde waar hij was!Dus ook die moest er aan geloven....Kan ik een boek over schrijven hoe die winter (jaren 90)verlopen is met het ombouwen van 2 x de BR78 (doe het niet nog een keer)Groot nadeel is dat de wielen verwijderd moeten worden en toen had je (voor zover ik weet) nog geen setjes voor het kwarteren van de wielen bij het terugplaatsen.Maar ik heb nu wel fluisterstille lok's op de baan, het is het wel meer dan waard.Kijk maar eens op de site van SB-Modellbau.deHeb onlangs in Houten wel een Micromotor bij Crazytrains gehaald, om te kijken of dat wat is. Dus zodra ik een Fl.Mann BR78 voor een prikkie vind, wil ik dat ook nog eens uitproberen.Vriendelijke groet,Erwin Prummel