Ik heb geen idee wat er veranderd is met deze laatste firmware en voor welke modulen. Wellicht in verband met de nieuwe servo decoder die net uitgeleverd is? In de regel doe ik wel altijd updaten maar wacht dit even af. Als ik er de komende dagen niets over lees vraag ik het wel na op OntraXS.
Van Karst weet ik dat hij wil gaan werken met een soort van change log zodat je kunt zien wat er veranderd is. Ongetwijfeld staat dat nog op z'n to do lijstje.
Ben wel nog benieuwd wie er railcom gebruikt ism Yamoric, ESU decoders en Koploper? En hoe gaat dat verder in zijn werk met herkennen van op de baan gezette loks. Ik heb het dan niet over het detecteren binnen de blokken end. Gewoon is de lok aanwezig op de baan of niet en doet die dan mee in Koploper. Ik snap dat je de lok dan waarschijnlijk altijd op de zelfde plaats moet neerzetten??
het is niet altijd nodig om alles te upgraden als het doet wat het moet zonder probleemen dan zie ik niet in waarom upgraden voor centales zou ik het wel doen daar zijn dan de laatste nieuwe snufjes bij en meestal lossen ze enkele probleemen op je zuld moeten leeren om te zien of het nodig en nutig is voor jouw gebruik of je moet upraden of niet