Hoeveel treinen heb je al in je mobile station staan? Er is een limiet van 10 en als je er al 10 hebt, doen nieuwe treinen zich ook niet meer aanmelden.
ook geen suc6 opgeleverd als ik bv de "A46" kies.
Ik zal wel eens kijken wat Marklin kan beekenen, zij zijn de ontwerpers en zullen vast een oplossing hebben.
Helaas fout. Het systeem is ontwikkeld door ESU. Die lui bij Märklin hebben er de ballen verstand niet van. Daarom is het ook zo een zooitje geworden, ESU heeft gebroken met Märklin en doet er niets meer aan.
Hallo allemaalIk heb heel lang geleden een marklin baan gekocht (ster set) Hij bestaat uit: Marklin 39463 - E-Lok Re 460 SBB & de SBB FFS 11453 op een digitale station: 60652Echter zie ik wel een artikel nummer, maar vind dit niet terug in de digitale station. Ze zouden automatisch herkent moeten worden in de database maar hij vind ze beiden niet. De E lok zelf heeft wel vorig jaar gereden, maar door zoveel aan de puzzel te gaan met instellen/toevoegen/resetten is nu heel mijn data weg. krijg ik beide treinen ooit nog werkende? Ik krijg ze niet toegevoegd en lijkt geen artikel nummer kenbaar te zijn. Start hem ook op met A=1 (tot 99) heeft ook geen suc6 opgeleverd als ik bv de "A46" kies.helaas geen boekje of doos meer beschikbaar, maar volgens de handleding volg ik elke stap maar blijf hangen op trein toevoegen met "artikel nummer" iemand sugesties?